Haid Tidak Teratur Boleh Memberi Kesan Yang Sangat Buruk Pada Wanita!

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Muka Kusam Sentiasa

Pakai apa produk pun lagi-lagi yang luaran takkan beri kesan apa pada anda. Percayalah, selagi hormon part paling penting dalam tubuh kita ni tak diperbetulkan balik, tak percaya boleh cuba. Jangan salahkan produk itu jika anda pakai lambat atau tak menjadi. Lagi – lagi jika anda nak fokus pada kulit. Kesihatan dalaman adalah perkara yang paling penting. Cari produk – produk yang boleh menstabilkan kembali hormon anda.

Cepat Penat @ Letih

Apabila hormon kita kucar kacir dah huru hara macam mana badan kita nak terima segala nutrisi dalam pemakanan yang kita makan hari2? Cuba bagitahu Cik Nor macam mana? Umur muda, anak pun tak lah ramai mana tapi badan gaya dah macam orang tua. Perasan tak?

Sukar nak hamil

Soal hamil berkait rapat dengan hormon. Tanyalah mana-mana pakar pun pasti akan kata perkara sama. Kita boleh fikir secara logiknya sebenarnya. Di sekolah dulu pun kita ada belajar serba sedikit dalam sains kan. Selagi hormon tak stabil percayalah potensi nak hamil agak sukar. Kecuali dengan izin dan kekuasaan Allah. Itu tidak boleh dinafikan. Tapi Allah dah jadikan kita ni sempurna. Tapi bagaimana pula kita ni menjaga dan sayang tubuh kita sendiri?

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Leave a Replay

Leave a Comment